24 april

24 april 2019 - Yulin, China

Na alle verhalen van Liliane over Silk market moesten we er toch weer heen en goede nepklokjes kopen ;).

Daarin zijn we geslaagd! Bij Starbucks koffie gedronken en toen met de metro weer terug naar het hotel. Het weer was omgeslagen, zaten we gisteravond nog heerlijk buiten, nu regende het en was het koud. In het hotel nog uitgebreid geluncht op de 21e verdieping met prachtig uitzicht over de stad. Daarna werden we met het busje opgehaald en moesten we door erg veel files naar de luchthaven. Dit keer niet de internationale maar een oude kleine luchthaven, was vroeger van het leger. Met een uur vertraging vanwege het slechte weer vertrokken we eindelijk. We hebben wat turbulentie gehad maar het viel gelukkig mee. Rond 20.30u landen we in Yulin na een vlucht van anderhalf uur. Een moderne luchthaven! Wc met wc papier en een slot op de deuren! Onze gids Li stond ons op te wachten en propte ons met 5 koffers in een minibusje... ken net...

na een half uurtje kwamen we aan bij ons hotel in het centrum van Yulin, stadje met bijna 4 miljoen inwoners. Nog snel even gegeten en nu slapen, morgen is de grote dag!!!

1. Marjan:
    24 april 2019
    Oh lieverd wat maak je veel mee. Ik hoop dat het morgen gaat lukken voor Xem. Slaap lekker. Als ik zo ga liggen dan zijn jullie al bijna weer wakker. Liefs allemaal!!!
  2. Robert & Renate:
    25 april 2019
    Hi lievies...we zijn net aangesloten op jullie reislog, wat hebben jullie al veel gezien en meegemaakt samen en dan nog die mooie foto's erbij..!! Het is nu al een hele indrukwekkende reis ... en dan moet de grote dag nog komen..!
    We kijken uit naar de volgende verhalen en foto's. Liefs van ons.. Robert & Renate
  3. Nelly:
    25 april 2019