30 april & 1 mei

1 mei 2019 - Sanya, China

Twee mooie dagen waarbij we echt lekker tot rust komen. ‘s Morgens eerst een prima ontbijt gevolgd door de gang naar het zwembad. Xem met name geniet volop van het zwemmen, hij is het bad niet uit te krijgen. Tussen de middag lunchen we bij de Pool bar. Daarna weer naar ons bedje langs zwembad om te rusten lezen en slapen. Xem zwemt ook weer de hele middag. Gisteravond hebben we langs de boulevard gegeten, weer prima.

Vanavond eten we in een van de restaurants van het hotel. Morgen om 14.00uur worden we opgehaald door onze gids. Om 16.30uur vliegen we naar Shanghai om vervolgens door te vliegen naar Amsterdam. Nu een cocktail/ bier/ mangosap om te toasten op de laatste avond van een mooie en bijzondere reis.

1. Bort en wanda:
    1 mei 2019
    hallo allemaal,wat fijn dat alles zo goed is verlopen en jullie het zo naar de zin hebben.
    Wat een mooie foto"s,ik zag een mooie rond glazen draaischijf kunnen jullie er een voor ons
    mee nemen zou goed staan op onze tafel.
    Nog een mooie laatste dag en een goede terugreis.
    Groetjes Bort en Wanda.
  2. Ashok:
    1 mei 2019
    Geniet nog ff en goede reis terug.
  3. Christel:
    1 mei 2019
    Wat een mooie verhalen en foto's! Een hele bijzondere reis met elkaar. Goeie reis en tot snel. Liefs!
  4. Nelly:
    1 mei 2019
    Prachtige herinneringen zijn jullie aan t maken! Sterkte de laatste lootjes en goede reis terug weer ! Tot ziens in Zeewolde!! We zien naar jullie uit!!
  5. Marjan:
    2 mei 2019
    Heerlijk uitgerust op reis vandaag. Een hele goeie reis en we zien jullie gauw. Benieuwd naar al jullie verhalen. Bij ons morgen natte sneeuw dus dat wordt een hele overgang.⛄️⛄️🌨🌨