2 & 3 mei

3 mei 2019 - Hoevelaken, Nederland

Vandaag op 2 mei gaan we vertrekken. Helaas, want het is hier echt heerlijk en het betekent ook het einde van onze reis.

Vanochtend op tijd ontbeten, want het is nu erg druk in het hotel in verband met de feestdagen hier, 1 mei is een feestdag en ze hebben hier dan 4 dagen vrij. Daarna nog even heerlijk zwemmen, het is weer mooi weer. Dan lunchen en vervolgens vertrekken we om 14u naar de luchthaven. Helaas betrekt het weer en gaat het hard regenen. Uiteindelijk vertrekt ons toestel met een uur vertraging voor een vlucht van 3 uur en hebben we 2 uur om over te stappen op Shanghai pudong AirPort. Dit is een supergroot vliegveld, dus we moesten ons erg haasten om het vliegtuig naar Amsterdam te halen. Gelukkig ging dat net goed. Nu nog 12 uur te gaan.... Na een lange vlucht kwamen we mooi op tijd aan in Amsterdam, 5u. Brrr 8 graden, dat is even wennen na de 30+ in Sanya.

Onze auto stond al klaar, dus op naar huis!

Wij hebben een heel bijzondere reis mogen ervaren met z’n vijven. Dank voor jullie belangstelling en warme reacties!

Dikke kus van ons!

1. Simon, Myrèse, Tess en Britt:
    3 mei 2019
    Super om zo jullie reis mee te mogen beleven!
  2. Van Grol:
    10 mei 2019
    Wat een mooie verhalen en fantastische herinneringen zeg! Super leuk dat we het zo met jullie hebben mogen 'meereizen'. We zien uit naar nog meer foto's en live-verhalen!!