29 april

29 april 2019 - Sanya, China

We zouden uitrusten in Sanya, maar ons hotel viel zo tegen dat we besloten naar het naastgelegen Marriott hotel te verhuizen. We werden ‘s morgens gebroken wakker, erg hard matras, medewerkers die geen Engels spaken en zeer onvriendelijk zich opstelden. Het ontbijt was niet wat we ervan verwachten, koffie was op en toen we koffie kregen was deze mierzoet en al voorzien van melk, broodjes niet beschikbaar, geen beleg etc. Bij het zwembad waren alle bedjes bezet door handdoeken maar geen mensen te vinden die erop lagen. Goed is te vermelden dat de populatie Russen enorm is en deze mensen zijn niet erg sociaal in de omgang. Daarom besloten te verkassen. Het is een hele verademing, prachtig zwembad, heerlijke kamers, vriendelijk personeel, dus een prima keus. Hier kunnen we komende dagen bijkomen om komende donderdag de terugreis weer te maken.

Na het zwemmen lekkere kokosnoten gedronken en cocktails ;)

Heerlijk seafood buffet gegeten. Straks heerlijk slapen in zacht bed!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Roy Dirksen:
    29 april 2019
    Ik zeg.... ✅👍🏻 Top keuze deze move!!!
    Lekker jullie even laten verwennen in een top hotel deze laatste week! ☀️👙🎉 😜 Julius, Joyce & Roy
  2. Nelly:
    29 april 2019
    Laatste lootjes dus een succes! Even bijkomen, bijpraten en uitzien naar weerzien met het thuisfront wat heel nieuwsgierig is!!
  3. Marjan:
    30 april 2019
    Wat een goede keus zeg. Je zal maar niks anders in de buurt hebben. Gelukkig konden jullie verkassen. Nu lekker nagenieten van alles wat jullie hebben gezien en gedaan. Nog hele fijne dagen. Liefs.